Het was een passant, die tevens brandweerman is, die een rookgeur opmerkte en op onderzoek ging. Hij merkte rook op in de Horecazaak 'Bon Ap', een zaak waar eten gekocht en geconsumeerd kan worden. De brandweerman verwittigde de collega's die snel ter plaatse waren en meteen de brand te lijf gingen. De brand, die ontstond aan diepvriezers, was snel onder controle. De schade aan de inboedel is aanzienlijk. Bij daglicht zal moeten kijken hoe groot de schade werkelijk is.

De zaak zal zeker enkele dagen gesloten blijven. Niemand raakte gewond.

(Foto JVM)